Nejčastější dotazy

Jak mám postupovat, když se přístroj porouchal?

Přístroj k opravě je nutné dopravit osobně či poštou na adresu:

HÖGNER s.r.o., Veverkova 1343, 500 02 Hradec Králové.

Pro hladký průběh a vyřízení záručního i pozáručního servisu v co nejkratším termínu je velmi důležité v zásilce s poškozeným zbožím uvést telefonní kontakt, případně e-mailovou adresu. Přiložte formulář z následujícího odkazu (Formulář – reklamace závada při převzetíFormulář – reklamace závada v záruční době) nebo průvodní dopis. V případě reklamace v záruční době je důležité dodat s přístrojem i kupní doklad. Reklamace jsou vyřizovány do 30ti dní ode dne přijetí a odesílány zpět s písemným vyjádřením. Pozáruční servis je proveden po odsouhlasení ceny, kterou sdělí technik telefonicky či e-mailem po kontrole přístroje.

 

Do košíku