Nejčastější dotazy

O společnosti HÖGNER s.r.o., objednání zboží, doprava a platba

Je společnost HÖGNER s.r.o. spolehlivou společností?

Společnost HÖGNER s.r.o. vznikla v roce 2006 a do dnešního dne vyřídila objednávky ke spokojenosti více než 250.000 zákazníků.

Společnost je členem Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ), je zapojena do systému sdruženého plnění EKO-KOM, a.s. a uzavřela smlouvu o kolektivním plnění se společností Elektrowin a.s..

V roce 2009 společnost HÖGNER s.r.o. splnila veškeré požadavky kladené stanovami Asociace pro elektronickou komerci (APEK; www.apek.cz) a stala se jejím členem.

Obchodní podmínky obchodu jsou auditovány Občanským sdružením spotřebitelů Test, vydavatelem časopisu dTest (www.dtest.cz). Obchodní podmínky byly certifikovány v souladu s dodržením národního standardu, navíc byly vyhodnoceny jako nadstandardní ve všech bodech, jako jsou například Doručování zboží, Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy či Vyřízení reklamace.

Během působnosti na trhu nebylo vedeno se společností HÖGNER s.r.o. žádné správní ani soudní jednání. Kontrolní orgány (ČOI) shledaly při svých kontrolách veškerou činnost společnosti a nabízené produkty bez výhrad. Veškeré nabízené produkty jsou certifikovány v souladu i nad rámec platné legislativy.

Společnost si zakládá na spolehlivosti a seriózním jednání vůči všem obchodním partnerům.

Kde je možné koupit nebo objednat produkty Ionic-CARE?

Produkty Ionic-CARE je možné zakoupit vyplněním objednacího formuláře, kde jsou k dispozici i aktuální ceny a informace o momentální dostupnosti zboží.

Zboží lze objednat i prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 112 111. Hovory vyřizují vyškolení operátoři externí firmy Teleperformance CZ, a.s. (https://www.teleperformance.com/en-us/locations/czech-republic-site/czech-republic/). Společnost je certifikována dle normy ISO 9001:2000. Přivítáme Vaše ohlasy a náměty na činnost této externí firmy.

Nákup zboží na splátky bohužel neumožňujeme.

Pokud při objednání čističky vzduchu Ionic-CARE Triton X6 uvedete v objednacím formuláři do příslušné kolonky kód 9F, získáte automaticky k objednávce zdarma dárek/dárky uvedené v objednávkovém formuláři.

Jak probíhá distribuce produktů Ionic-CARE?

V případě, že je zboží skladem, je odesíláno klientům maximálně do 3 pracovních dnů od zadání objednávky. Pokud zboží není skladem, je informace o termínu distribuce uvedena v objednacím formuláři, nebo Vám termín distribuce sdělí operátoři na telefonické lince 800 112 111. V případě delší prodlevy s dodávkou zboží jsou zákazníkům rozesílány informační SMS zprávy a e-maily.

Zboží je v rámci ČR standardně odesíláno službami České pošty, Zásilkovny a DPD. Ceny za jednotlivé služby jsou uvedeny v košíku a v obchodních podmínkách.

Naší společností jsou zásilky odesílány tak, aby byl splněn uvedený termín doručení v souladu s obchodními podmínkami smluvních přepravců a uvedených služeb. Nejsme však schopni ovlivnit případné nedostatky třetích stran při doručování zboží zákazníkovi (např. dopravní situace/technická omezení/překážky/vyšší moc atp.).

Je možný osobní odběr zboží v sídle firmy HÖGNER s.r.o.?

Osobní odběr zboží v sídle firmy (viz. Kontakt) je možný pro klienty, kteří si zboží objednali prostřednictvím webového objednacího formuláře a jako způsob dodání si z nabídky vybrali „Osobní odběr v Hradci Králové“ nebo pro klienty, kteří tento způsob dodání nahlásili při objednávce prostřednictvím telefonické objednávky. V případě, že bude klient požadovat odběr zboží bez předchozí objednávky, nemůžeme garantovat dodání zboží. Distribuční sklady sídlí mimo Hradec Králové a je možné, že v místě sídla nebude zboží skladem.

Platba v sídle společnosti je možná v hotovosti i platební kartou.

Je možné zasílání produktů Ionic-CARE i mimo ČR?

Po telefonické či e-mailové dohodě jsme schopni produkty Ionic-CARE odeslat prakticky do jakékoliv světové destinace. Cenu přepravného sdělíme individuálně podle rozsahu objednávky a místa určení.

Objednávky čističek vzduchu na Slovensko zadávejte přímo na slovenském webu www.ionic-care.sk

Je možné zboží zaplatit předem?

Platba předem je možná. Při zadání objednávky (web, telefon) zadejte v 2. kroku objednávky způsob platby „Bankovním převodem“ a v kontaktech na vás nezapomeňte uvést vaši e-mailovou adresu. Obratem obdržíte na váš e-mail potvrzení objednávky, kde naleznete i údaje pro platbu. Dle informací uvedených v „Potvrzení objednávky zboží“ uhradíte danou částku bankovním převodem a ihned po připsání platby na náš účet vám zboží bude odesláno, případně si jej můžete po vyzvání vyzvednout v sídle společnosti (viz. Kontakt).

Je možné platit on-line platební kartou, jak tato transakce probíhá?

Nabízíme zákazníkům možnost online platby platební kartou prostřednictvím zabezpečené platební brány.

Využíváme profesionální řešení splňující nejnovější standardy karetních asociací – 3D secure, umožňující bezpečné platby kartou na internetu, údaje o platební kartě nesdělujete nám, ale zadáváte je přímo bance na zabezpečené stránce o bezpečnost se stará protokol HTTPS a přenos dat je vždy šifrován.

Které platební karty přijímáme?

Přijímáme platební karty vydané asociací MasterCard Europe International a Visa International, které umožňují svému držiteli bezhotovostní platby za zboží a služby i v internetovém prostředí.

Jedná se o tyto karty: VISAVISA ElektronV PayMasterCardMaestro

Jak postupovat při online platbě kartou?

V objednávce zboží si zvolte způsob platby – „Platba kartou – přes zabezpečenou platební bránu“. Po dokončení objednávky buď kliknete na tlačítko „Přejít na platbu online“ nebo budete po několika vteřinách automaticky přesměrováni na platební bránu. V zabezpečené platební bráně pak již jen jednoduše vyplníte:

  • číslo platební karty
  • měsíc a rok konce platnosti platební karty
  • CVV2 nebo CVC2 kód – jedná se o poslední trojčíslí předtištěné vedle podpisového proužku vaší karty

Po zadání údajů držitele karty, systém provede jejich online ověření. Pokud je ověření údajů úspěšné, systém povolí provedení platby a o samotném výsledku transakce nás vyrozumí. Tímto postupem je odstraněna možnost zneužití vaší platební karty. S údaji které zadáte, pracuje pouze zabezpečená platební brána a nikdo jiný.

V jakém případě se platba kartou nezdaří?

O výsledku úspěšnosti proběhlé transakce budete vždy informováni po přesměrování zpět z platební brány na naše stránky.

Pokud platba kartou neproběhla úspěšně, může to být způsobeno např. tím, že:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků
  • vyčerpali jste již limit pro internetové transakce nebo povolený počet použití platební karty
  • vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, v tomto případě je nutné kontaktovat vaši banku

Pokud není platba kartou úspěšně dokončena, je objednávka v pořádku odeslána, ale nedojde ke zvolené platbě. V tomto případě nás prosím neprodleně kontaktujete buď telefonicky či e-mailem, pro zvolení náhradního způsobu úhrady, aby mohla být vaše objednávka včas vyřízena.

Co je prodloužená záruka a jak funguje?

Prodloužená záruka spočívá v možnosti dokoupení bezplatné servisní opravy nad rozsah zákonné záruky (tj. 24 měsíců) o dalších 12 měsíců. Cena za tuto službu je stanovena na 300 Kč a je nutné si ji objednat společně při objednávce přístroje. Prodloužená záruka je vázaná na sériové číslo přístroje, ke kterému byla zakoupena.

Se štítkem, který uvádí sériové číslo přístroje, nesmí být manipulováno. Pro uplatnění prodloužené záruky musí kupující s reklamovaným zbožím doložit kopii prodejního dokladu, kde je tato služba uvedena. Ostatní podmínky pro uplatnění prodloužené záruky se shodují s podmínkami zákonné záruky – viz „Obchodní podmínky“.

Reklamace a řešení problémů

Jaká je životnost přístrojů Ionic-CARE a jaká je na ně záruka?

Pokud se s přístroji zachází v souladu s návodem k použití, je jejich životnost zcela neomezená.

Na veškerý sortiment produktů Ionic-CARE je poskytována záruka 2 roky. Dále nabízíme možnost zakoupení prodloužené záruky o 1 rok. Záruka se nevztahuje na škody způsobené nesprávným použitím, náhodným poškozením produktu či na dárky získané zdarma v rámci akční nabídky. Záruka se též nevztahuje na přístroje, u kterých došlo k neautorizovanému zásahu.

Jak mám postupovat, když se přístroj porouchal?

Přístroj k opravě je nutné dopravit osobně či poštou na adresu:

HÖGNER s.r.o., Veverkova 1343, 500 02 Hradec Králové.

Pro hladký průběh a vyřízení záručního i pozáručního servisu v co nejkratším termínu je velmi důležité v zásilce s poškozeným zbožím uvést telefonní kontakt, případně e-mailovou adresu. Přiložte formulář z následujícího odkazu (Formulář – reklamace závada při převzetíFormulář – reklamace závada v záruční době) nebo průvodní dopis. V případě reklamace v záruční době je důležité dodat s přístrojem i kupní doklad. Reklamace jsou vyřizovány do 30ti dní ode dne přijetí a odesílány zpět s písemným vyjádřením. Pozáruční servis je proveden po odsouhlasení ceny, kterou sdělí technik telefonicky či e-mailem po kontrole přístroje.

 

Bude-li klient se zbožím nespokojen, vrátíte mu peníze?

V souladu s § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží, a to i bez udání důvodu. My jsme pro své zákazníky tuto lhůtu prodloužili na 30 dní. Tato lhůta se nevztahuje na osobní převzetí zboží v místě prodávajícího bez předchozí objednávky.

V případě, že se rozhodnete pro vrácení zboží, zašlete ho zpět na naši adresu spolu s kopií daňového dokladu a formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy, případně průvodním dopisem s žádostí o odstoupení od kupní smlouvy.

Vracené zboží musí být nepoškozené, bez známek většího opotřebení a zasláno včetně dárků, které byly součástí zásilky. Zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty, protože je před vrácením finanční částky nutné provést kontrolu přijatého zboží.

Údržba čističek vzduchu a doporučení k používání

Jak provádět pravidelnou údržbu čističek vzduchu?

Pravidelná údržba čističek vzduchu se skládá ze dvou činností, které je třeba pravidelně opakovat. První z nich je čištění elektrostatického filtru, které se provádí jednou za 4 – 7 dní (dle potřeby). Filtr lze otřít suchým hadříkem i omýt vodou s tekutým mycím prostředkem, dle množství znečištění. Dále je třeba čistit ionizační drátky (ve stejném intervalu jako čištění filtru). K tomuto účelu slouží výsuvné táhlo na boku přístroje.

Nánosy z cigaretového kouře (dehet) a zplodin výfukových plynů vytváří na filtru lepivý potah, který se nejlépe odstraní osprchováním a odmaštěním saponátem (např. jarovou vodou). Nepoužívejte houbičky s hrubým povrchem, ani přípravky s abrazivy, aby nedošlo k poškrábání leštěného povrchu filtru.

Po omytí je nutné nechat filtr min. 8 hodin oschnout ve svislé poloze. Pokud by se do přístroje dostala voda, mohl by se nevratně poškodit.

Během používání přístroje se mohou nečistoty usadit i na vnějším povrchu čističky, zejména pak na zadních i předních žebrových otvorech. K jejich odstranění použijte přiložený štěteček nebo vlhký hadřík. Než začnete s čištěním, ujistěte se, že je přístroj odpojen od elektrické sítě. Čistění vnějších povrchů provádějte dle potřeby.

Co znamená, když se rozsvítí červená kontrolka?

Rozsvícení červené kontrolky značí, že čistička nepracuje, jak by měla. Může to být způsobeno nadměrným množstvím nečistot, ale i závadou na přístroji. Postupujte dle návodu k použití – kapitola ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ. Pokud se problém nepodaří vyřešit, obraťte se prosím na naše servisní středisko (viz. Kontakt).

Jak dlouho by měla být čistička puštěna?

Obvyklá doba, kterou tato čistička potřebuje pro vyčištění jedné místnosti, jsou 3 hodiny. Pokud se ale v bytě někdo pohybuje, je neustále zdrojem prachových i jiných mikročástic (stačí sedání na gauč či polstrované židle, chození po koberci či pohyb záclony apod.), proto je vhodné nechat čističku puštěnou po celou dobu přítomnosti osob či zvířat. Otevíráním dveří či oken přibývá v bytě nečistot a vyčištěný vzduch se ztrácí. Proto je čistička konstruovaná pro nepřetržitý provoz, tedy 24h denně.

Může být čistička umístěna v dosahu dětí a zvířat?

V případě, že budou mít k přístroji přístup děti, hrozí, že by ho mohly převrátit, prostrčit přes žebra přístroje různé předměty apod., čímž by mohly ohrozit sebe i správný chod čističky. U zvířat hrozí taktéž převrhnutí či pomočení přístroje, proto je vhodné umístění z jejich dosahu, např. na skříň či stolek.

Jaké je nejvhodnější umístění čističky v místnosti?

Čistička by měla být umístěna tak, aby okolo ní byl volný prostor cca 50 cm kvůli správné cirkulaci vzduchu. Vyčištěný vzduch je vypouštěn přední částí přístroje, proto by měla být natočena stranou s ovládáním do místnosti. Bezprostředně před čističkou by neměl být umístěn žádný kovový předmět (např. radiátor), který by zachycoval uvolněné záporně nabité ionty. Docházelo by tím k okamžitému vybíjení uvolněných záporných iontů a zamezení žádané ionizace.

Mohu používat ionizátor v blízkosti dětské chůvičky apod.?

Dětské chůvičky pracují na mnohem vyšších frekvencích, kardiostimulátory naopak na nižších, proto nemůže docházet k vzájemnému ovlivnění.

Stačí do jednoho bytu jedna čistička?

Jeden přístroj můžete použít, pokud necháváte dveře mezi místnostmi otevřené a vzduch tak může volně cirkulovat. V případě, že nemáte místnosti v bytě propojené, je vhodné čističku umístit do místnosti, kde je přes den nejvíce osob a na noc ji např. přemístit do ložnice či dětského pokoje, nebo pořídit více přístrojů.

Jak časté by mělo být větrání v místnosti se spuštěnou čističkou?

Doporučujeme nárazové větrání 2 – 3x denně. V místnosti s čističkou by neměl být průvan či pootevřená okna po delší dobu, protože průvanem se do místnosti neustále dostává znečištěný vzduch a po vyčištění opět uniká, čímž se snižuje účinnost čističky.

Mohu přístroj rozebrat a vyčistit vnitřní prostor?

Nedoporučujeme jakýkoliv zásah do přístroje, protože i po odpojení ze sítě přetrvává vysoké napětí a hrozí tak úraz elektrickým proudem. Proto se s každým problémem obracejte na naše servisní středisko.

Máme problém s nízkou vlhkostí v bytě, pomůže nám čistička?

Přístroj Ionic-CARE vzduch čistí od prachových částic, a vytváří svěží vzduch, ale nezvlhčuje jako zvlhčovač vzduchu. Doporučujeme pořízení zvlhčovače zvlášť, ale umístit tyto dva přístroje dostatečně daleko od sebe, např. do jiných místností. Čistička vzduchu by neměla být spuštěna v bezprostřední blízkosti zvlhčovače vzduchu, hrozí zanášení ionizačních drátků vodním kamenem, který následně zvyšuje hlučnost přístroje. Čistička nepracuje ani jako odvlhčovač vzduchu.

V jakém prostředí není vhodné čističku používat?

Přístroj je určen pouze pro použití ve vnitřním prostředí, kde vzdušná vlhkost nepřesáhne 60 %. Přístroj nepoužívejte v prostorách, kde se mohou vyskytovat hořlavé nebo vznětlivé materiály, hořlavý prach nebo výpary. Vzduch je ionizován mikroskopickým elektrickým jiskřením, které může hořlaviny snadno zapálit (stejně jako el. vrtačka, mixér či vysavač). Nedoporučujeme umístění přístroje nikde poblíž zapálených svíček, vonných svíček, petrolejových, olejových či aroma lamp apod. Pokud zamýšlíte použít svíčky, lampy apod. v blízkosti přístroje navzdory tomuto varování, zajistěte, aby knoty byly kratší než 6 milimetrů. Sníží se tak produkce kouře a neviditelných elektricky vodivých sazí, které mohou elektrostatický filtr překvapivě rychle zanést (i v řádu málo hodin) a ten je nemusí spolehlivě zachytit a udržet na povrchu.

Do košíku