Shop roku 2021
SK PL
800 112 111
Objednejte na
bezplatné lince
SK PL
800 112 111
Objednejte na bezplatné lince
Bezplatná linka

Jak mám postupovat, když se přístroj porouchal?

Přístroj k opravě je nutné dopravit osobně či poštou na adresu:

HÖGNER s.r.o., Veverkova 1343, 500 02 Hradec Králové.

Pokud je přístroj v záruce, je pro hladký průběh reklamace nutné dodat spolu s přístrojem kopii kupního dokladu a vyplněný formulář k reklamaci zboží (Formulář - reklamace závada při převzetí, Formulář - reklamace závada v záruční době), případně průvodní dopis, který bude obsahovat popis závady. Pokud se jedná o pozáruční servis, uveďte do průvodního dopisu kontaktní telefon, na kterém budeme moci zkonzultovat cenu opravy. Reklamace jsou vyřizovány do 30ti dní ode dne přijetí a odesílány zpět poštou s písemným vyjádřením.

Na vašem soukromí nám záleží

Jsme společnost HÖGNER s.r.o. a k zajištění fungování našich webových stránek používáme soubory cookies. Jednotlivé typy používaných cookies naleznete popsané na stránce věnované cookies, na které si můžete zároveň kdykoliv změnit Vámi preferovanou variantu nastavení. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním anonymizovaných údajů o Vašem chování na našem webu pro optimalizaci našich stránek a zobrazení cílené reklamy v reklamních sítích a na dalších webech.