Shop roku 2020
SK PL
800 112 111
Objednejte na
bezplatné lince
SK PL
800 112 111
Objednejte na bezplatné lince
Bezplatná linka

Jak mám postupovat, když se přístroj porouchal?

Přístroj k opravě je nutné dopravit osobně či poštou na adresu:

HÖGNER s.r.o., Veverkova 1343, 500 02 Hradec Králové.

Pokud je přístroj v záruce, je pro hladký průběh reklamace nutné dodat spolu s přístrojem kopii kupního dokladu a vyplněný formulář k reklamaci zboží (Formulář - reklamace závada při převzetí, Formulář - reklamace závada v záruční době), případně průvodní dopis, který bude obsahovat popis závady. Pokud se jedná o pozáruční servis, uveďte do průvodního dopisu kontaktní telefon, na kterém budeme moci zkonzultovat cenu opravy. Reklamace jsou vyřizovány do 30ti dní ode dne přijetí a odesílány zpět poštou s písemným vyjádřením.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace.