Shop roku 2021
SK PL
800 112 111
Objednejte na
bezplatné lince
SK PL
800 112 111
Objednejte na bezplatné lince
Bezplatná linka

Je možné platit on-line platební kartou, jak tato transakce probíhá?

Nabízíme zákazníkům možnost online platby platební kartou prostřednictvím zabezpečené platební brány.

Využíváme profesionální řešení splňující nejnovější standardy karetních asociací - 3D secure, umožňující bezpečné platby kartou na internetu, údaje o platební kartě nesdělujete nám, ale zadáváte je přímo bance na zabezpečené stránce o bezpečnost se stará protokol HTTPS a přenos dat je vždy šifrován.

Které platební karty přijímáme?

Přijímáme platební karty vydané asociací MasterCard Europe International a Visa International, které umožňují svému držiteli bezhotovostní platby za zboží a služby i v internetovém prostředí.

Jedná se o tyto karty: VISA, VISA Elektron, V Pay, MasterCard, Maestro

Jak postupovat při online platbě kartou?

V objednávce zboží si zvolte způsob platby - "Platba kartou - přes zabezpečenou platební bránu". Po dokončení objednávky buď kliknete na tlačítko "Přejít na platbu online" nebo budete po několika vteřinách automaticky přesměrováni na platební bránu. V zabezpečené platební bráně pak již jen jednoduše vyplníte:

  • číslo platební karty
  • měsíc a rok konce platnosti platební karty
  • CVV2 nebo CVC2 kód - jedná se o poslední trojčíslí předtištěné vedle podpisového proužku vaší karty

Po zadání údajů držitele karty, systém provede jejich online ověření. Pokud je ověření údajů úspěšné, systém povolí provedení platby a o samotném výsledku transakce nás vyrozumí. Tímto postupem je odstraněna možnost zneužití vaší platební karty. S údaji které zadáte, pracuje pouze zabezpečená platební brána a nikdo jiný.

V jakém případě se platba kartou nezdaří?

O výsledku úspěšnosti proběhlé transakce budete vždy informováni po přesměrování zpět z platební brány na naše stránky.

Pokud platba kartou neproběhla úspěšně, může to být způsobeno např. tím, že:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků
  • vyčerpali jste již limit pro internetové transakce nebo povolený počet použití platební karty
  • vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, v tomto případě je nutné kontaktovat vaši banku

Pokud není platba kartou úspěšně dokončena, je objednávka v pořádku odeslána, ale nedojde ke zvolené platbě. V tomto případě nás prosím neprodleně kontaktujete buď telefonicky či e-mailem, pro zvolení náhradního způsobu úhrady, aby mohla být vaše objednávka včas vyřízena.

Na vašem soukromí nám záleží

Jsme společnost HÖGNER s.r.o. a k zajištění fungování našich webových stránek používáme soubory cookies. Jednotlivé typy používaných cookies naleznete popsané na stránce věnované cookies, na které si můžete zároveň kdykoliv změnit Vámi preferovanou variantu nastavení. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním anonymizovaných údajů o Vašem chování na našem webu pro optimalizaci našich stránek a zobrazení cílené reklamy v reklamních sítích a na dalších webech.