Shop roku 2021
SK PL
800 112 111
Objednejte na
bezplatné lince
SK PL
800 112 111
Objednejte na bezplatné lince
Bezplatná linka

Jak probíhá distribuce produktů Ionic-CARE?

V případě, že je zboží skladem, je odesíláno klientům maximálně do 3 pracovních dnů od zadání objednávky. V případě, že zboží není skladem, je informace o termínu distribuce uvedena v objednacím formuláři, nebo Vám termín distribuce sdělí operátoři na telefonické lince 841 999 999. V případě delší prodlevy s dodávkou zboží jsou zákazníkům rozesílány informační SMS zprávy a e-maily.

Zboží je v rámci ČR standardně odesíláno službami České pošty "Balík do ruky" nebo „Balík na poštu“. V pracovní dny probíhá doručení obvykle do 24 hodin od odeslání zboží (dle OP Česká Pošta s.p.). Tato služba je zdarma. Dalšími variantami odeslání zboží jsou kurýrní služba PPL nebo osobní vyzvednutí v síti Uloženka a Uloženka partner. Tyto služby jsou však již zpoplatněny.

Datum doručení zboží zákazníkovi avizované na stránce Objednávka je pouze orientační. Naší společností jsou zásilky odesílány tak, aby byl splněn uvedený termín doručení v souladu s obchodními podmínkami smluvních přepravců a uvedených služeb. Nejsme však schopni ovlivnit případné nedostatky třetích stran při doručování zboží zákazníkovi (např. dopravní situace/technická omezení/překážky/vyšší moc atp.).

Na vašem soukromí nám záleží

Jsme společnost HÖGNER s.r.o. a k zajištění fungování našich webových stránek používáme soubory cookies. Jednotlivé typy používaných cookies naleznete popsané na stránce věnované cookies, na které si můžete zároveň kdykoliv změnit Vámi preferovanou variantu nastavení. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním anonymizovaných údajů o Vašem chování na našem webu pro optimalizaci našich stránek a zobrazení cílené reklamy v reklamních sítích a na dalších webech.